Altres manualitats / Confecció / Ganxet / Punt / Uncategorized

Dubtes? Obrim la consultoria Maketué!

Dubtes?

Avui a Maketué presentem un post especial per totes aquelles persones que s’estan iniciant en el món del DIY (o fer coses a mà), llegeixen el nostre blog i no saben ben bé com acabar d’ensortir-se’n amb el punt, ganxet, confecció o qualsevol dubte amb les manualitats.

És per això que obrim el nostre consultori, ja sigui a través del Facebook, Twitter, un comentari aquí sota o un correu electrònic.

Així doncs, ja podeu començar a comentar-nos els vostres dubtes i inquietuds sobre les manualitats que tingueu entre mans o volgueu començar i no sabeu com. Us respondrem el més aviat possible i amb el màxim de concreció possible!

2 thoughts on “Dubtes? Obrim la consultoria Maketué!

  1. Acabo de descobrir el blog i m’ha agradat molt!!!
    `Necessitaria ajuda si algú em pot donar un cop de mà. Vaig molt perduda. La meva filla fa la primera comunió aquest mes de maig i tinc un vestit de color pedra. Ara em diuen que hauria de ser blanc, com tota la resta. Havia pensat, aprofitar el mateix vestit i enganxar-hi a sobre tela blanca per tot el vestit. éS a dir, fer un altre cop el vestit amb una tela blanca justament per sobre del que ja tinc. He de dir que m’estic iniciant a la costura i tinc una màquina de cosir pràcticament nova, per tant si és molt complicat hauria de buscar un altre plan.

    Algú em pot orientar del tipus de tela que necessitaria i per on hauria de començar?

Deixa un comentari

