Altres manualitats / Confecció / Punt

Consultoria Maketué || Vestit de comunió

L’altre dia vam rebre un comentari de la Marta Ribas, que compartia amb nosaltres aquest dubte:

“Acabo de descobrir el blog i m’ha agradat molt!!! Necessitaria ajuda si algú em pot donar un cop de mà. Vaig molt perduda. La meva filla fa la primera comunió aquest mes de maig i tinc un vestit de color pedra. Ara em diuen que hauria de ser blanc, com tota la resta. Havia pensat, aprofitar el mateix vestit i enganxar-hi a sobre tela blanca per tot el vestit. És a dir, fer un altre cop el vestit amb una tela blanca justament per sobre del que ja tinc. He de dir que m’estic iniciant a la costura i tinc una màquina de cosir pràcticament nova, per tant si és molt complicat hauria de buscar un altre plan. Algú em pot orientar del tipus de tela que necessitaria i per on hauria de començar?”

Hola Marta! Moltes gràcies per seguir-nos i per confiar en nosaltres per al vestit de la comunió de la teva filla!

La solució que nosaltres et proposem és que compris roba de tul blanc o una seda salvatge (que quedarà molt bé!) i ho posis sobre el vestit que ja tens. No sabem més detalls de com és el vestit però et donem dues opcions!

– Si el vestit és d’una peça, pots sobreposar la tela de tul o seda salvatge blanca per sobre de l’estructura del vestit. El color pedra es veurà de fons, però creiem que pot quedar força bé!

– Si el vestit és de dues peces (és a dir que té un cos i una faldilla separats per una costura) és una mica més complicat, però no impossible! Pots fer un sobreposat amb la costura a la faldilla, i també pots sobreposar només la part de la faldilla i fer a punt (amb cotó o amb algun tipus de seda) una jaqueteta. Amb això i els complements (sabates, guants i altres), pot quedar un conjunt diferent i força bonic.

 

Esperem que t’hagi estat d’ajuda i no deixis de seguir-nos!

Una forta abraçada!

confeccion-ropa-medida-1-634281997050481470

 

Anuncis

One thought on “Consultoria Maketué || Vestit de comunió

  1. Moltes gràcies per la resposta. El vestit és d’una sola peça, així que sembla que serà més senzill,…

    Merci per tot.
    No us deixo de seguir!

Deixa un comentari

